niedziela, kwietnia 12

Sesja w lesie

Hejka kochani!
Dosyć dawno mnie tutaj nie było, lecz wyjaśnia to mój pobyt we Francji i to, że koniecznie chciałam, aby w poście pojawiły się jakieś zdjęcia z sesji..

Dzisiaj umówiłam się z moją przyjaciółką, że pójdziemy razem do lasu na mini sesyjkę..
Oczywiście na moje szczęście warunki nie były zbyt korzystne, ponieważ wiał bardzo duży i zimny wiatr..Więc większość zdjęć nie wyszła tak jak sobie planowałam..
Mimo wszystko dzisiaj uświadomiłam sobie jak piękna jest natura..
Należę do ludzi, którzy nie chętnie wychodzą w weekendy na dwór.
 Kiedy mam wolne a na dworze pogoda jest jak dziś, mam ochotę siedzieć w domu, oglądać seriale i cały wieczór leniuchować..
Lecz czasem warto jest wyjść, zwłaszcza do lasu, gdzie jest świeże powietrze i otaczają nas piękne zielone drzewa..
Chwilami lubię być sama ze sobą a myślę, że dwór jest najlepszym miejscem na przemyślenia.

Postanowiłam, że teraz za każdym razem kiedy będę wychodzić na dwór zabiorę ze sobą aparat..
Zawsze znajdzie się 15 minut na kilka zdjęć, bardzo ułatwi mi to pisanie bloga, ponieważ będę posiadać dużo zdjęć..

Co myślicie o zdjęciach?

36 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :D
    Ja też bardzo często biorę ze sobą aparat :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, śliczne zdjęcia i bardzo ładne imię.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Uwielbiam sesje w lesie *-*
    +Obserwacja♥

    Jeśli masz chwilkę to zapraszam ---> http://izusobie.blogspot.com/ :)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny wygląd bloga, wszystko ładne i przejrzyste.
    Obserwuję! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :)
    klikniesz w link do koszuli w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Mogę wiedzieć skąd jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mieszkam blisko Kalisza :)

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia, te czarno-białe najlepsze :)

    Zapraszam na mojego bloga *KLIK* może znajdziesz tam coś inspirującego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna jesteś i ładne zdjęcia :) I masz piękne oczy :)

    myuncanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia w lesie zawsze mają coś w sobie. Ja bardzo lubię ten klimat, ogólnie jestem raczej dzieckiem lasu :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! Cudowna ta kurtka ;)

    Obserwuję!

    indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ! Najbardziej podoba mi się to w którym na tle jest trawa <3

    http://kicajkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super, chyba też muszę sie na taką wybrać :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zainteresował mnie Twój blog ! Tymczasem zapraszam na swój !MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

  15. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)

    Mój blog

    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja Ci zazdroszczę pobytu we Francji *.*
    Piękne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mimo wszystko bardzo udane ;)
    Czekam na kolejny post ;)

    blogdoomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne
    http://ccamillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    anniestyle4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥