piątek, maja 15

Moje dzieciństwo-tag

Hejka kochani!
Ostatni tag jaki był u mnie na blogu wzbudził u was wielkie zainteresowanie.
Stwierdziłam, że dzisiaj przyjdę do was z dosyć rzadko spotykanym tagiem, mianowicie
,,moje dzieciństwo,,
Myślę, że post będzie bardzo lekki i przyjemny.

Gdzie spędziłaś dzieciństwo?
Całe swoje dzieciństwo przeżyłam we Francji. W większym miasteczku obok Paryża.

Czy miałaś udane dzieciństwo?
Moim zdaniem lepszego dzieciństwa nie mogłabym sobie wymarzyć. Moje najmłodsze lata wspominam bardzo dobrze. Mam wiele przebłysków w pamięci: zabawy na podwórku, nocowania u kuzyna, obiady z rodziną, chodzenie do przedszkola..

Czy miałaś przyjaciół?
Moja najlepsza przyjaciółka była również Polką i miała na imię Wiktoria.
Spędzałyśmy ze sobą prawie wszystkie wolne chwile i byłyśmy nierozłączne.
Niestety po przeprowadzce do Polski urwał nam się kontakt, a ja nawet nie wiem jak miała na nazwisko..

Kim chciałaś zostać w przyszłości?
Myślę, że jak każda inna dziewczynka chciałam być księżniczką.
Później zmieniło się na piosenkarkę i tancerkę..
Od małego uwielbiałam śpiewać i tańczyć.
Jaka była twoja ulubiona zabawka?
Pamiętam, że na 5 urodziny dostałam piękna lalkę z długimi blond włosami i nazwałam ją Karolinka.
Bawiłam się nią bardzo długo i ciężko mi było się z nią rozstać..

Ulubiona bajka?
Kiedy byłam mała spędzałam cały czas z bratem, więc wychowywałam się można powiedzieć na chłopięcych bajkach.
Strasznie lubiłam żółwie ninja, power rangers i pokemony.
Uwielbiałam też oglądać po setki razy królewnę śnieżkę i śpiącą królewnę. 
Czy sądzisz, że twoje dzieciństwo było lepsze niż teraz?
Myślę, że tak. Jako dziecko nie miałam prawie żadnych obowiązków.
Szkoła była dla mnie przyjemnością w której się bawiliśmy i uczyliśmy.
Spędzałam każdą chwilę na dworze z bratem lub przyjaciółmi.
Czułam się wyjątkowo mieszkając we Francji i widywałam codziennie babcie i dziadka.
Teraz się prawie wszystko zmieniło.. Jestem już w pierwszej gimnazjum, mam bardzo dużo obowiązków, lecz znalazłam swoją pasję. Nie mogę powiedzieć, że teraz jest źle, ponieważ kocham swoje życie, przyjaciół, rodzinę i niczego nie żałuję.
A jakie są wasze odpowiedzi na te pytania?
Zapraszam na nowy filmik.

41 komentarzy:

  1. Super post! :) Moją ulubioną bajką jest zdecydowanie król lew !
    Obserwuję
    http://kxsiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest lepsze tag i twoje odpowiedzi czy zdjęcia które są boskie ♥☺ Bardzo fajnie się czytało, wygląd bloga jest taki słodki,awww *-* Życzę powodzenia w blogowaniu ponieważ widzę,że jest to twoja pasja ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo! Mam teraz wielki uśmiech na twarzy, takie komentarze bardzo podnoszą na duchu :*

      Usuń
  3. Jaka chudzinka :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieciństwo też było świetne, wspominam je jak najlepiej :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie dzieciństwo to chyba najlepszy okres w całym życiu, szkoda, że tak szybko mija :c

      Usuń
  5. super tag! Tez uwielbiałam swoje dzieciństwo! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieciństwo mogło by wrócić ale nie narzekam na teraz :D
    http://beavesomee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno wpadne na bloga :)

      Usuń
  8. No dzieciństwo..zabawy w sklep,dom..:/
    Ale jest jak jest :))
    Zapraszam do Nas :))
    http://perfedalne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje dzieciństwo też dobrze wspominam.
    Świetny tag.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam czytać tagi na blogach, a najbardziej tak przyjemne ;)
      moze to dziwne, ale też dostałam lalkę o blond włosach, z którą się nie rozstawałam, ale miała na imię Kasia, hah :) niekmiedy nawet lubię sobie ją wziąć i powspominać to, co było kiedyś..
      chciałabym wrócić do dzieciństwa...
      frydrychmartyna.blogspot.cocom

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia bzu. Dzieciństwo było świetnym okresem w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze się z tym tagiem nie spotkałam, jest bardzo fajny przynajmniej u Ciebie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieciństwo to był najlepszy okres w moim życiu ;3 Wiele bym dała, żeby móc znów cofnąć się do tamtych czasów, gdzie nie było problemów, zmartwień i obowiązków ;/
    Piękne zdjęcia i świetny filmik! ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi! Cudowne zdjęcia:*
    Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu, zero zmartwień :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. całe dzieciństwo we Francji ? OMG ! Zazdroszczę ;) Świetną masz figurę !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także uważam,że dzieciństwo było lepsze :D
    Bardzo ładne zdjęcia, kreatywne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! :*
    obserwacja za obserwacje? :)
    kochana poklikasz, proszę<3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  17. cięzko by było odpowiedzieć w jednym komentarzu na te wszystkie pytania, żyje chwilą i teraźniejszością, niczego w życiu nie żałuje i te wszystkie lata które przeżyłam są najpiękniejszymi, każdy kolejny rok ubrany w nowe doświadczenia, odkrycia jest czymś niesamowitym :) ciesze się że miałaś tak wspaniałe dziecinstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja również staram się co rok próbować nowych rzeczy :*

      Usuń
  18. Bardzo fajny tag/. Dzieciństwo to wspaniały okres ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś chciałam być piosenkarką hahah :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  21. Sub i obserwacja poleciały *.* Jeju dziewczyno jesteś przepiękna *.*

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju, ale zazdroszczę mieszkania we Francji, zawsze chciałam odwiedzić ten kraj, a nawet tam zamieszkać :3

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag! Zazdroszczę mieszkania we Francji :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jesteś szczuplutka! :)
    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog: siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje /Komentarz za komentarz?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥