wtorek, czerwca 30

Moje plany na wakacje

Hejka kochani.
Po raz setny muszę was przeprosić za nieobecność..
Nie chcę znowu się tłumaczyć, ponieważ jedynym usprawiedliwieniem jest moje lenistwo.
Jednak wiem, że blog jest dla mnie mega ważny i nie chce tego wszystkiego zaprzepaścić.
Na szczęście mamy już wakacje, rozmawiałam z moją mamą i zgodziła się robić mi zdjęcia.

Dzisiaj chciałam mój wielki powrót zacząć dosyć luźną notką.
Wiele blogerek pisało swoje plany na wakacje i mnie osobiście bardzo ciekawią takie posty, więc stwierdziłam, że sama taki napiszę.

Stać się prawdziwą blogerką
W te wakacje chcę zacząć być prawdziwą blogerką. 
Bo dodawanie raz na dwa tygodnie notki nie czyni jej ze mnie.
Chcę żeby blog stał się moim życiem i chodzenie na sesję stało się moją rutyną..
Wykorzystać czas wolny 
Mam nadzieję, że całe wakacje będę wspominać dobrze i wszystkie moje plany zostaną zrealizowane.
Nie chciałabym potem sobie wypominać ,,tego nie udało mi się zrobić,,
Chcę aby te wakacje były wykorzystane w 100%

Rozwinąć pasję
Mam na myśli fotografię, co idzie w parze w blogiem.
Pod koniec lipca lecę na wakacje do Grecji i mam zamiar wszędzie brać ze sobą aparat.
Mam nadzieję, że uda mi się zrobić cudne zdjęcia, które zostaną w mojej pamięci na bardzo długo.

Zdobyć czytelników
Dzięki wam, wiem, że nie jestem tutaj sama.
Czytając wasze komentarze mam ochotę wstać i robić jeszcze więcej zdjęć, pisać kolejne posty.
Chciałabym, aby było was coraz więcej..
Czułabym, że się jeszcze bardziej rozwijam.

Dobrze się bawić
Chcę, aby te wakacje były jednymi z najlepszych.
Mam zamiar spędzić je z przyjaciółmi i rodziną.
Wiem. że z moimi bliskimi będzie na pewno dużo śmiechu i radości.

Czytać książki
Jeszcze nigdy nie przeczytałam w wakacje do końca ani jednej książki.
Chcę kupić sobie drugą część ,,Zostań jeśli kochasz,, ponieważ obejrzałam pierwszą część filmu i bardzo zaciekawiły mnie dalsze losy bohaterów.
Jeżeli będziecie chcieli to po przeczytaniu postaram się zrobić recenzję.



A jakie są wasze plany na wakacje?

31 komentarzy:

  1. Ja wybieram się na dwa obozy, a w sierpniu zamierzam odwiedzić Portogalię. :)
    Życzę miłych i udanych wakacji!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to bardzo ciekawie, zazdroszczę :)
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Ja wybieram się na obóz, a reszta spontanicznie. :) Fajne plany, trochę nas łączy, jeśli chodzi o blogowe plany. :)

    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oprócz tych planów stawiam na spontan heh :)

      Usuń
  3. Super plany! Ja jadę na obóz do Włoch :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz wypoczywam sobie nad morzem :) Życzę Ci spełnienia tych wszystkich wakacyjnych planów, żebyś nie żałowała że czegoś Ci się nie udało zrobić.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów :)
    Pozdrawiam, Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, dobrze piszesz, i ładna stylóweczka :*
    będę wpadać częściej :D
    zapraszam również na mojego bloga
    http://natxxvxx.blogspot.com/ jeśli się podoba zachęcam do obserwowania ! bedzie mi bardzo miło ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lecę na Teneryfę i jadę na kolonie gdzieśtam :) A twoje plany widzę prawie całościowo związane z blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia i fany post+ ogl cię na yt :) http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ambitne plany na wakacje :) Czekam na recenzje książki ! Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się zrobić :*

      Usuń
  10. Przecudna koszula! Mam podobne plany do ciebie, też chce dodawać częściej posty, rozwijać pasje ale przede wszystkim chce odpocząć :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/07/q-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. też planuje blogować bardziej "na serio" i rozwijać moją pasję - rysowanie :)

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze.

    OdpowiedzUsuń
  12. świtne zdjecia! ładna jesteś :D
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne masz plany ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam szczególnie planów :) ale mam nadzieję, że twoje sie powiodą :)

    jeśli masz chwilkę to wpadnij → by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wybieram się do Norwegi :) masz świetne plany na wakacje, podoba mi się twój styl pisania i blog, obserwuje !
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno wpadne :*

      Usuń
  16. Ja nie mam zbyt dużych planów na wakacje :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje jedyne plany na wakacje są takie że jadę do Gniezna na 18:( Życzę ci miłych wakacji:(
    Zapraszam do mnie:*
    http://paulinkqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz prześliczne włosy *.* <3
    Ja wlasnie wróciłam z obozu tenisowego i teraz zamierzam jak najwiecej czasu spędzać z przyjaciółmi i nie marnować czasu:p

    zapraszam do mnie: http://martt-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czytałam "Zostań jeśli kochasz" i muszę przyznać, że książka jest naprawdę ciekawa. Ostatnio zaczęłam czytać drugą część tej książki "wróć jeśli pamiętasz" i tak samo super jak i pierwsze wydanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥