piątek, czerwca 5

Never give up

Witajcie kochani po wielkiej przerwie..
Nie chce wymyślać wymówek, dla jakiego powodu nie było postów..
W każdym razie zrobiłam sobie przerwę od bloga i powiem wam, że wyszło mi to na dobre.
Mam już masę pomysłów na nowe posty i sesje.

Dzisiaj chciałam poruszyć temat poddawania się.
Wiele razy w swoim życiu doświadczyłam sytuacji, kiedy stwierdziłam, że to koniec..
Mówiłam sobie ,,nie dasz rady,,
I odpuszczałam jakiś cel lub marzenie, które było dla mnie ważne..
Z wiekiem uświadomiłam sobie, że poddawanie się to najgorsza rzecz jaka może być.



Nigdy nie poddawajcie się bez podjęcia próby..
Czasem lepiej jest spróbować i przegrać, niż nie podejmować jakichkolwiek starań.
Walczcie o swoje marzenia i cele.
Bo wszystko jest możliwe i to my układamy sobie życie..
Pamiętajcie marzenia się spełniają, lecz trzeba do nich dążyć.


Wszystko również zależy od naszej psychiki i nastawienia.
Jeśli uwierzycie w siebie i powiecie sobie, że dacie radę to macie za sobą już połowę sukcesu.
Wiele razy zaryzykowałam i wierzyłam, że uda mi się i zawsze mój cel się spełnił.
Niestety jestem pesymistką, więc rzadko udaję mi się być pozytywnej myśli.
Zazwyczaj mam przed sobą same czarne myśli i najgorsze scenariusze..
Jednak najważniejsze jest to, że staram się zmienić to w sobie i zacząć patrzeć na świat przez różowe okulary.


Pewnie zauważyliście, że zmienił się design mojego bloga.
Stwierdziłam, że czas na zmiany i napisałam do przesympatycznej Patrycji..
Patrycja prowadzi bloga klik i kanał na youtube klik
 Jej stronki są zdecydowanie warte polecenia..
Z wyglądu jestem bardzo zadowolona, jest dosłownie idealny.

A wy co myślicie na temat poddawania się?


32 komentarze:

  1. Sama jestem pesymistką i mam tak samo jak ty... Ale staram się w sobie to zmienić i widzieć świat w kolorach. Warto wierzć w marzenia i dążyć do celu. Sama się nie dawno przekonałam. Tak jak piszesz wystarczy odrobina dobrego nastawienia i już można spełniać sny. :3 Bardzo podoba mi się Twój blog i te zdjęcia takie piękne!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo dojrzałe poglądy, to jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem wolę coś zrobić i potem żałować, niż nic nie robić i żałować, że tego nie zrobiłam. Każdy popełnia błędy, ale każdy ten błąd czegoś nas uczy, więc nie wolno się poddawać. Świetny post, bardzo motywujący :)

    Zapraszam do siebie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto się nie poddawać!
    Śliczne zdjęcia, widać, że masz ogromny talent :)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie powinniśmy sie poddawac! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem i zawsze byłam optymistką, ale jak każdy człowiek mam gorsze dni :D
    Zajrzysz i zostawisz po sobie ślad :D?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia dołączyłaś! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także jestem pesymistką i ile razy było, że "po co nawet zaczynać i tak się nie uda" itp.
    Ale trzeba się zmieniać, szczególnie na lesze :D
    Jeśli się poddamy, przed końcem, to nigdy się nie dowiemy, że np. mogło wszystko sie udać.
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci abyś kiedyś złowiła taką ZŁOTĄ RYBKĘ i aby każde wypowiedziane życzenie spełniło się czyniąc Cię szczęśliwą ... bo jestes tak sympatyczną i uroczą dziewczyną że na szczęście w życiu po prostu zasługujesz. :* :) Uroczy blog ... :* Pozdrawiam. Kamil. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poddać się to najgorsze co może być :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Never give up ;)

    Zaobserwujesz, skomentujesz?
    http://luna-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wolno się poddawać ,to podstawa
    zapraszam http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie to mądre i dojrzałe.. :)
    pamiętaj nigdy się nie poddawaj, nie rezygnuj z marzeń i walcz o to o co walczyć warto :)
    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszesz świetnego bloga :) W filmiku July zobaczyłam adres i weszłam ale na pewno zostanę dłużej !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne Zdjęcia, uwielbiam twoje filmiki na Youtube <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele razy się poddaje, a potem walczę od nowa. Nadzieja umiera ostatnia się mówi :)
    Zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja staram się nie poddawać, ale czasem mi się to nie udaje. Myślę, że lepiej zrobić i potem żałować, niż nie zrobić i myśleć "co by było gdyby.." :D
    oczymakibica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Optymiści mają lepiej, ale jeśli ktoś nim nie jest, trzeba się starać, żeby mieć optymistyczne podejście :) Lepiej jest czegoś spróbować i potem żałować, niż żałować że się nie spróbowało.
    A pozytywnego podejścia trzeba się uczyć cały czas i nie poddawać się po pierwszej porażce :)
    Świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie należy się poddawać i ciągle iść przed siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą. Nigdy nie można się poddawać i trzeba zacięcie dążyć do celu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz.♥